Nasz zespół Paulina Piwoni

Paulina Piwoni

  • Online
  • Warszawa - Mokotowska
  • Konsultacja psychologiczna
  • Psychoterapia indywidualna
  • Zaburzenia odżywiania
  • Zaburzenia lękowe
  • Zaburzenia depresyjne
  • Zaburzenia osobowości
  • Terapia uzależnień
Umów się na wizytę

W pracy z pacjentem korzystam z nurtu integracyjnego. Metody pomocy psychoterapeutycznej dobieram stosownie do potrzeb klienta, korzystając z dorobku podejść humanistyczno-egzystencjalnych, behawioralno-poznawczych oraz psychodynamicznych.
Pracuję z dorosłymi, towarzysząc im w przezwyciężaniu życiowych trudności, w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji, przestrzegając zasad etycznych.
Terapia indywidualna, którą prowadzę dotyczy: depresji, lęków, smutku, kryzysu emocjonalnego, straty, trudności w budowaniu relacji z innymi i z samym sobą.

Oferuję indywidualne i elastyczne podejście do klienta, pełne zrozumienia, szacunku, ciepła i empatii.

Swoją pracę poddaję regularnej superwizji u certyfikowanych superwizorów. Stale poszerzam i doskonalę swój warsztat biorąc udział w tematycznych warsztatach i szkoleniach.

Jestem dyplomowanym psychologiem – ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS.
Wiedzę z zakresu psychoterapii osób dorosłych uzyskałam w trakcie szkolenia w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie. Jest to instytucja rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Polskie Stowarzyszenie Psychoterapii Integracyjnej.
Doświadczenie zdobywałam między innymi podczas stażu w Oddziale Psychiatrycznym w Szpitalu Wojewódzkim w Zalesiu (Gostynin).
Praktykę psychoterapeutyczną osób dorosłych prowadziłam w Centrum Psychoterapii i Psychiatrii w Płocku.
Posiadam także certyfikat terapeuty poznawczo-behawioralnego dzieci i młodzieży uzyskany w Centrum CBT w Warszawie, czteroletnie doświadczenie w pracy jako psycholog w Powiślańskiej Fundacji Społecznej oraz jako nauczyciel wspomagający w jednej z warszawskich szkół podstawowych. Dzięki temu uzyskałam wiedzę dot. rozumienia dzieci i umiejętności w pracy z nimi.