Katarzyna Ambrozik
- Online
- Warszawa - Ursynów
- Konsultacja psychologiczna
- Psychoterapia indywidualna
- Psychoterapia par
- Psychoterapia dzieci
- Psychoterapia rodzin
- Psychoterapia online
- Coaching
- Zaburzenia odżywiania
- Zaburzenia lękowe
- Zaburzenia depresyjne
- Zaburzenia osobowości
Jestem psychologiem, psychoterapeutą oraz trenerem kompetencji psychospołecznych i coachem. Prowadzę terapię dzieci, młodzieży, rodzinną, par i indywidualną
Od 11 lat pracuję jako psycholog w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, jestem nauczycielem mianowanym. Zajmuję się diagnozą psychologiczną, wspieraniem dzieci, ich rodziców w radzeniu sobie z rozmaitymi trudnościami (dotyczącymi sfery emocjonalno-motywacyjnej, w uczeniu się, w zachowaniu). W roli trenera spędziłam kilkaset godzin na salach szkoleniowych prowadząc warsztaty dla nauczycieli i rodziców m.in. z zakresu pracy z trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży, komunikacji, motywowania uczniów do nauki. Od 6 lat wykorzystuję w pracy podejście coachingowe w działaniach (indywidualne wsparcie, praca z grupami), w których jest to uzasadnione, możliwe i korzystne dla Klienta. Swoją wiedzą dzieliłam się również ze studentami na Uniwersytecie SWPS i Europejskiej Uczelni w Warszawie.
W pracy psychoterapeutycznej bliskie jest mi podejście systemowe, jednak aby móc jak najlepiej pomagać Klientom czerpię z różnych nurtów psychoterapii.
Zapraszam Cię do kontaktu, jeśli martwisz się z jakiegoś powodu o siebie, niepokoi Cię funkcjonowanie Twojego dziecka lub Twojej rodziny.
Wykształcenie
Ukończyłam psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskiem Jana Pawła II. Obecnie jestem w trakcie szkoły psychoterapii realizowanej przez Wielkopolskie Towarzystwo Psychoterapii Systemowej rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Kompetencje trenerskie rozwijałam w Szkole Trenerów METRUM, a umiejętności coachingowe w Szkole Coachów Biznesu w Grupie SET oraz podczas programu mentoringowego w MBCommunication. Systematycznie biorę udział w szkoleniach doskonalących moje umiejętności wspierania innych; niektóre z nich to: „Praktyczne Zastosowanie Racjonalnej Terapii Zachowania w Profilaktyce i Edukacji Zdrowia – skuteczny sposób poprawy jakości życia i redukcji stresu”, „Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Metoda konstruktywnej konfrontacji”, „Terapia behawioralna zachowań trudnych”, „Muzykoterapia – terapia muzyką”, „Choreoterapia – terapia tańcem”, „Kryzys jest szansą – podstawowe zagadnienia praktyczne dotyczące interwencji kryzysowej”, „Jak prowadzić TUS – trening umiejętności społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju”, „Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z perfekcjonizmem”, „Odmowa chodzenia do szkoły”.
Swoją praktykę poddaję superwizji.